امروز: 1403/02/23 سروش | اینستاگرام | ایتا

کسب رتبه سوم برای انجمن سنگ استان کرمان در همایش تقدیر از تشکل های اتاق

روز یکشنبه مورخ 22 مردادماه سال جاری همزمان با روز ملی تشکل ها، اتاق بازرگانی کرمان میزبان تشکل های مختلف جهت هم اندیشی ، رتبه بندی و تقدیر از تشکل های برتر خود بود، در این مراسم سیدمهدی طبیب زاده (رییس اتاق بازرگانی کرمان) اظهار داشتند که اتاق کرمان به معنای واقعی به تشکل‌ها اهمیت می دهد زیرا معتقد است با هم افزایی، کارها بهتر پیش می‌رود و به همین دلیل کار مطالعاتی، آسیب شناسی و زمینه‌های مختلف فعالیت تشکل ها بررسی شده است.

وی با تاکید بر اینکه خوشبختانه در کرمان استقبال خوبی برای تشکیل تشکل‌ها شده است، اظهار کرد: اتاق کرمان می تواند با کمک تشکل ها به سطح تاثیرگذاری مناسبی در تصمیمات استان برسد که برای رسیدن به اتاق تاثیرگذار باید بتوان حرف صحیح زد و برای بهبود فضای کسب و کار تلاش کرد، در ادامه معاون تشکل های اتاق ایران و رییس انجمن خرما ودبیر انجمن سنگ کرمان نیز مطالب خود را بیان نمودند.

گفتنی است در این نشست گزارش ارزیابی تشکل های اتاق کرمان توسط سرکار خانم مهرابی و گزارش تخریب سنگ 60 تنی کوه های مسجد صاحب الزمان(عج) توسط انجمن سنگ استان کرمان ارائه شد. همچنین در ادامه این همایش از تشکل هایی که در ارزیابی مرکزرتبه بندی اتاق ایران موفق به کسب رتبه برتر شده بودند تجلیل و به مناسبت روز ملی تشکل ها به تشکل های فعال اتاق تندیس یادبود اهدا شد.

 

 

 کلیه حقوق مادی و معنوی نزد وب سایت انجمن سنگ استان کرمان محفوظ میباشد.

کلیه مقالات و مطالب سایت تحت نظر و دیدگاه شخصی نویسنده بوده و انجمن سنگ مسئولیتی در این خصوص ندارد

امروز
دیروز
این هفته
این ماه
کل بازدیدها
153
526
679
4483
1385410
MahanEnglish